do vrchu zóny strednej Európy a Pohára FIA Challenge, kde sa zúčastnil s Lolou F 3000 aj Jaroslav Krajči. V konečnom súčte bol absolútne najlepším jazdcom, čo mu vynieslo nielen titul majstra zóny strednej Európy, ale aj víťazstvo v pohári FIA Challenge západného regiónu. „Traťový rekord som aj napriek určitým problémom zlepšil o viac ako tri sekundy, nuž by som mohol byť so svojím výkonom spokojný. Pre menšie problémy s prevodovkou som absolvoval iba sobotňajšie tréningy, no trať bola dobrá, a tak som si schuti zapretekal. Víťazstvo v zóne som mal už isté, prvé miesto mi však zaručilo primát aj v pohári FIA pre západný región,“ prezradil po návrate spokojný Jaro.
Automobiloví pretekári jazdiaci majstrovstvá Slovenska do vrchu si dali svoje posledné tohtoročné „dostaveníčko“ vo Zvolene. Na pretekoch sa zúčastnil aj sedemnásťročný Marek Ďurovkin, ktorý v sobotu skončil tretí, kým v nedeľu, aj keď mal lepší čas, štvrté miesto. V súčte oboch časov mu v triede E-1600 patrilo štvrté miesto, v absolútnom poradí obsadil jedenástu priečku, no v seriáli majstrovstiev Slovenska formulových vozidiel skončil celkovo tretí za suverénom Krajčim a Mančíkom, čo je jeho doteraz najlepší výkon. „S vystúpením Mareka som spokojný, pretože sa stále zlepšoval, ba štarty mu šli takmer dokonale,“ pochválil svojho syna otec Marián. Zaujímavé a zároveň športové gesto spravili Ďurovkinovci, ktorí požičali jedno zo svojich áut konkurentovi Friedlovi, pretože ten to svoje pri havárii úplne rozbil. Marek skončil v týchto pretekoch síce až za ním, no v konečnom účtovaní celého seriálu bol o jedno miesto lepší. JOZEF UHLÁRIK