Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky
KOMERČNÝ ČLÁNOK

ORIFLAME SPUSTIL VEĽKÚ BEAUTY TOUR PO SLOVENSKU: UČÍME ŽENY, AKO BYŤ KRÁSNE

Značka prírodnej švédskej kozmetiky Oriflame odštartovala začiatkom júna BEAUTY TOUR s vizážistkou Luciou Šenkovou, ktorá vystupuje pod umeleckým menom Lussimakeup.

Značka prírodnej švédskej kozmetiky Oriflame odštartovala začiatkom júna BEAUTY TOUR s vizážistkou Luciou Šenkovou, ktorá vystupuje pod umeleckým menom Lussimakeup. Kurzy líčenia prebehli vo všetkých krajských mestách Slovenska, začínajúc v Košiciach a končiac v Bratislave. Podstatou „tour krásy“ bolo ženy naučiť, ako byť krásne, sebavedomé a spokojné s tým, ako vyzerajú a pôsobia.

Spoločnosť Oriflame Slovensko sa vydala s vizážistkou Luciou Šenkovou, alias Lussimakeup, na tour po Slovensku, aby spoločnými silami učili ženy, ako sa správne nalíčiť. „Šnúra krásy“ sa začala v Košiciach a pokračovala po krajských mestách smerom k Bratislave, kde sa 14. júna 2017 skončila. Kurzov líčenia v hodnote 300 eur sa zúčastnilo vždy 10 žien, ktoré boli vyžrebované z daného kraja na základe súťaže na sociálnej sieti.

Skryť Vypnúť reklamu

Máme málo času pre seba

Prečo Oriflame takúto „šnúru krásyʺ zorganizoval? „V dnešnej uponáhľanej dobe sme starostlivé matky, chápavé partnerky a zodpovedné kolegyne, no v prvom rade zabúdame byť ženami. Máme príliš málo času len pre seba, čo nie je dobré. A práve to nás motivovalo zorganizovať kurzy líčenia, ktoré majú ženám ukázať, že nájsť si každý deň chvíľočku pre seba nie je na škodu,“ vysvetľuje zámer BEAUTY TOUR marketingová riaditeľka Oriflame Slovensko Lenka Štefániková.

K rovnakému názoru sa prikláňa aj vizážistka Lussi, ktorá slovenské ženy vyzýva: „Nebuďme príliš skromné a uchmatnime si čas aj pre seba!“ Účastníčky kurzov najprv zasvätila do problematiky z teoretického hľadiska, potom prišla na rad prax. „Dievčatá sa naučili najnovšie trendy v líčení, výstavbu mejkapu a to, aby si ho vedeli spraviť tak, aby im vydržal. Ďalej sme im ukázali aj to, ako tvár napríklad správne presvetliť... Získali základy typológie tvárí, farieb, osvojili si správnu techniku líčenia,” vysvetľuje priebeh kurzov vizážistka Lussi.

Skryť Vypnúť reklamu

Vzhľad predáva

Podľa vizážistky Lussi je dnes vzhľad veľmi dôležitý, ba dokonca často dôležitejší ako ostatné... „Nebolo to vždy tak, ale v posledných rokoch sa verejnosť veľmi sústredila na to, ako kto vyzerá, ľudia sa, žiaľ, hodnotia viac podľa vzhľadu ako podľa schopností. Aby sa nám v tejto ,džungli´ podarilo prežiť, musíme sa o seba starať,” hovorí a dodáva, že líčenie je istým spôsobom veda a je nutné ovládať aspoň základy techniky skrášľovania sa. „Čím ma žena viac znalostí o dekoratívnej kozmetike a technike líčenia, tým menej času strávi pri rannom rituáli v kúpeľni,” uzatvára.

Zmena je život

BEAUTY TOUR podporuje tohtoročnú kampaň Oriflame, ktorej hlavným heslom je „Zmena je život“. Slovenské ženy by sa podľa nej nemali zmeny báť. Či majú chuť byť crazy, sexi alebo cool, to je jedno, hlavne, aby boli samy sebou a cítili sa sebavedomo a dobre. Toto posolstvo Oriflame odovzdáva ženám aj prostredníctvom jeho novej tváre – herečky a speváčky Barbory Švidraňovej.

Skryť Vypnúť reklamu

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  4. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  1. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  2. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  3. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  4. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  5. Budovanie zelenej značky
  6. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  7. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  8. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  9. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  10. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 34 047
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 23 225
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 16 466
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 107
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 690
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 547
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 536
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 450
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 376
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 286
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Nitra, Galanta a Šaľa - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Nitra

Najlepšie výsledky zaznamenali v druhom kole, najhoršie v prvom.

2 h

Ďalší diel online diskusie vysielame LIVE vo štvrtok o 11:00 hod na našom Facebooku.

19 h
Klaudio Farmadín vedie Športový klub Farmex Nitra. Nedávno vybudovali nové ihrisko s umelým povrchom a šprintérsku rovinku.

Jeho zverenci majú stále šancu prebojovať sa na olympiádu do Tokia.

4 h
Riaditeľ nemocnice Dubaj a primátor Hattas.

Testovanie sa má stať trvalou súčasťou nášho života na najbližšie mesiace a možno aj roky, hovorí riaditeľ nemocnice Milan Dubaj.

11 h

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Dobre skončilo v Bobote, Čachticiach, Stankovciach. Výborne v Dolnej Porube a Trenčianskych Miticiach.

21 h

Mestá a obce v okrese Prievidza postupne zverejňujú počty ľudí, ktorí využili skríningové testovanie v ich obci.

24. jan

Ide zatiaľ iba o čiastkové výsledky.

16 h

Miera pozitívnych testov v krajskom meste dosiahla 1,15 percenta.

25. jan

Už ste čítali?