ozefa Dvonča, koordinátora projektu. Uviedol, že v rámci Akadémie vzdelávania išlo o tretí projekt, ktorý zrealizovali z prostriedkov z fondov Európskej únie.
„Vzdelávanie je zamerané na tri až štyri aktivity. Ide najmä o otázky jazykových a počítačových zručností, ale aj odborného rastu, najmä v oblasti vzdelávania pri príprave rôznych projektov. Budeme sa uchádzať o ďalšie granty v rámci Európskeho sociálneho fondu alebo v rámci vzdelávacích projektov. Tie súčasné boli zamerané na vlastnú obec, prípadne školu. Každý projekt môže do určitej miery zlepšiť život obyvateľov, študentov či voľnočasové aktivity detí a mládeže, vytvoriť priestor na vzdelávanie obyvateľstva, zlepšiť postavenie sociálne slabších skupín. Aj takýmto spôsobom môžu získať zručnosti potrebné na to, aby mohli začať podnikať,“ zhodnotil približne polročné vzdelávanie Jozef Dvonč. Uviedol, že niektoré projekty boli spracované ako cvičné. Niektoré vraj nadväzujú na základné strategické dokumenty Vyššieho územného celku do roku 2013 a taktiež na aktivity Združenia Váh - Dunaj - Ipeľ.
Autor: - si -