NITRA. Študenti masmediálnej komunikácie a reklamy na Univerzite Konštantína Filozofa (UKF) prišli s nápadmi, ako využiť svoje štúdium a doterajšie skúsenosti aj počas pandémie.
Podarilo sa im vypracovať projekty, ktoré pomohli zapojiť ľudí do dobročinnosti či zlepšiť informovanosť záujemcov o štúdium na univerzite.
Študentky druhého ročníka marketingovej komunikácie a reklamy prišli s projektom KaMaKaRat, ktorého cieľom bolo zapojiť do rôznych verejnoprospešných aktivít čo najviac ľudí.
"V online priestore a na sociálnych sieťach sme propagovali dobročinné aktivity každého, kto sa do projektu zapojil. Boli medzi nimi aj mnohé známe osobnosti, influenceri a inšpiratívni ľudia, ktorí sa podelili o to, ako v živote pomáhajú ostatným. Sme radi, že sa nám do projektu podarilo zapojiť množstvo ľudí, ktorí nejakým spôsobom pomohli svojmu okoliu," uviedla vedúca projektu Adriana Vrabcová.
Ďalšou aktivitou bol projekt s názvom Študent študentovi. Jeho pôvodným zámerom bolo zviditeľniť katedru masmediálnej komunikácie a reklamy a prilákať na ňu čo najviac stredoškolákov.
Študentom sa napokon podarilo vytvoriť platformu, ktorá prináša informácie uchádzačom o štúdium na UKF a zároveň poskytuje aj veľa zaujímavostí o živote na univerzite i v Nitre.
"Sú to informácie určené študentom z pohľadu študentov," povedala vedúca tímu Michaela Chlebcová.