ŠAĽA. Dopravná situácia v meste je neúnosná, kolóny sa na hlavnom ťahu tvoria aj mimo dopravných špičiek.
V meste sa totiž sústreďuje všetka osobná i tranzitná doprava, ktorá využíva prechod cez most ponad Váhom.
Pretriedi dopravu v meste

Radnica uvádza, že mestom denne prejde takmer 30-tisíc vozidiel. Na hlavnom ťahu sa zároveň deje na pravidelnej báze množstvo dopravných nehôd. Situáciu malo výrazne zmierniť vybudovanie obchvatu. Ten mal Šaľu a okolité obce obísť zo severu. Výstavba mala prebiehať už v tomto roku, vybrali už aj zhotoviteľa. Aktuálne okolnosti však jej realizáciu opäť odsunuli.
Šaľania na obchvat netrpezlivo čakajú už niekoľko rokov, neustále komplikácie im však nerobia radosť. Začiatok výstavby sa tentoraz posunul kvôli chybám zo strany stavebného úradu. Vyplýva to z rozhodnutia Ministerstva dopravy a výstavby SR.
Osud mu nepraje
Po intenzívnych komunikáciách mesta a protestoch obyvateľov Šale vyzerala pred dvomi rokmi situácia sľubne.
Slovenská správa ciest, ktorá má obchvat zhotoviť, plánovala začať s výstavbou začať už v minulom roku, termín sa však natiahol aj vtedy. Začiatok preto posunuli na rok 2020.
Voči povoleniu podali odvolania
Stavbu koncom roka povolil nitriansky okresný úrad, voči rozhodnutiu sa však odvolal obyvateľ Kráľovej nad Váhom, ktorý je členom obecnej komisie výstavby, územného plánovania, životného prostredia, dopravy a bytových záležitostí a Združenie domových samospráv.