NITRA. Študentkám tretieho ročníka marketingovej komunikácie a reklamy UKF v Nitre sa podarilo nevídané. Svojím projektom „Očuj Nitru“ spojili pitie kávy s históriou Nitry.
Zaujali miestnych i turistov a vyslúžili si mnoho pozitívnych ohlasov aj od influencerov, známych ľudí, spolkov, inštitúcií i samotného mesta.
Navyše, okrem spopularizovania pamiatok, bolo ich cieľom podporiť nitriansky gastropriemysel v ťažkej pandemickej dobe.
Najlepšiu propagáciu robia Nitrania sami
Všetko začalo, keď počas zimného semestra dostali za úlohu vytvoriť semestrálny projekt na tému Art marketing. Od začiatku sa chceli zamerať na zvýšenie povedomia o kultúre Nitry.
V článku sa dočítate aj:
- Ako projekt funguje a ako sa môžete stať jeho súčasťou.
- Čo všetko sa vďaka projektu môžete dozvedieť a akým spôsobom.
- Ako hodnotí projekt prodekan Filozofickej fakulty UKF v Nitre a ako sa na ňom sám podieľal.
- Prečo podľa neho čaká predstaviteľov regiónu ešte veľa práce v oblasti propagácie tamojšieho cestovného ruchu.
- Čo podľa neho projekt dokazuje.
- Či budú študentky s projektom pokračovať aj v budúcnosti a či pomýšľajú nad spoluprácami s ďalšími nitrianskymi podnikmi.
- V čom vidia budúcnosť propagácie cestovného ruchu.