chrániče, hneď bolo jasné, že s aktívnym futbalom nekončí. „Nové kopačky predsa nemôžem nechať niekde v skrini. Určite ich využijem, rovnako ako ďalšie pozornosti v balíčku,“ potešil sa pekným cenám, ktoré si odniesol vďaka konečnému piatemu miestu.
Tipovacích súťaží Nitrianskych novín sa zúčastňuje pravidelne, nevynechal ani jedinú. „Až teraz som však prvý raz niečo vyhral,“ prezrádza a hneď dodáva, že mal jednoducho šťastie. „Párkrát mi vyšli aj remízy, ale nedá sa hovoriť o nejakom recepte na úspech. Vychádzal som vždy z toho, kto viac potrebuje vyhrať. Tiket som mal väčšinou vyplnený raz-dva, ale nad niektorými zápasmi som aj dlhšie rozmýšľal,“ pokračuje. V Hájskom tipovali aj viacerí jeho známi. Jeho „mančaft“ bol na tikete dvakrát a vždy veril svojim. „Veď to inak ani nejde,“ vraví. A tak trafil výhru s „Ulakom“, ale Mojmírovce Kepežďanom body zobrali. „Chcem poďakovať sponzorovi za peknú odmenu a určite budem tipovať aj ďalej,“ doplnil V. Matušica.
V balíku cien značky JAKO boli okrem kopačiek a holenných chráničov aj tri veľké osušky, dve peňaženky a tričko. Spoločnosť Victory Trade Šaľa je oficiálnym distribútorom športového oblečenia nemeckej značky, ktorá si už získava obľubu aj na slovenskom trhu. V dresoch JAKO hrajú už aj viaceré slovenské ligové mužstvá. „Som rád, že futbalový výstroj skončil v správnych rukách - u aktívneho futbalistu. Verím, že naše kopačky pomôžu výhercovi k dobrým výkonom na ihrisku,“ dodal šéf Victory Trade Róbert Darázs.