Holandska a iných krajín,“ povedal generálny riaditeľ Agrokomplexu Ladislav Švihel. Úspešnosť podľa neho potvrdila aj spätná väzba od návštevníkov. „Až 93 percent konštatovalo spokojnosť s cieľom návštevy. Rovnaký podiel verejnosti navštevuje podujatie pravidelne,“ dodal Švihel. Vedenie výstaviska zistilo, že až 40 percent návštevníkov pochádzalo z Nitrianskeho kraja. Zahraniční návštevníci tvorili štyri percentá. Každý tretí návštevník bol odborníkom v oblasti poľnohospodárstva alebo potravinárstva.
Trom významným slovenským vystavovateľom ale prekážala masívna návštevnosť laikov, preto veľtrh tento rok ignorovali. V médiách tvrdili, že Agrokomplex je každým rokom komerčnejší. „Podľa mňa sa tento ročník nepodobal na poľnohospodársky veľtrh. V jednom pavilóne som videla autá, v ďalšom záblesky nábytku – akoby to boli dozvuky marcovej výstavy,“ povedala 23-ročná Petra z Nitry. Klasický veľtrh jej pripomínal najmä pavilón A a výstava Kone a ľudia. Skanzen a vláčik si podľa nej zachovali tradičnú atmosféru, upútali ju aj záhradky a kvety.