na vypĺňanie rôznych tlačív. Návštevníci mestského úradu tu nájdu aj informácie o výške poplatkov za rôzne služby a základné údaje bez toho, aby s každou otázkou museli navštevovať pracovníkov mestského úradu. „Pokiaľ hovoríme o informačnom systéme, určitej stratégii mesta, v prvom rade ho chceme realizovať v priestoroch samotnej budovy. Má slúžiť pre občanov a s jeho realizáciou sme začali už v minulom roku. Najskôr sme vymenili orientačnú tabuľu a postupne riešime aj problematiku prenosu informácií k občanovi,“ informoval nás Anton Pančík, viceprimátor Mestského úradu v Seredi. Nové informačné tabule plnia aj istú estetickú funkciu. Uviedol, že vyriešiť chcú aj informačný systém v meste. „Pre návštevníkov Serede chceme zjednodušiť a skvalitniť orientáciu v meste, čo doteraz pociťujeme ako určitú rezervu, ako naše mínus. Návštevník mesta alebo cestujúci vystúpi na autobusovej stanici a často sa tu nevie zorientovať. To je chyba, ktorú potrebujeme odstrániť,“ zhodnotil súčasnú situáciu viceprimátor. Zmeny k lepšiemu by mali byť viditeľné už v priebehu tohto toku.