Chceli sme nadregionálny názov, no nechceme stavať na tom, že ide o novú televíziu. „Zetko“ má preto evokovať kontinuitu so Zoborom. Naše bývalé logo vzniklo pred štyrmi rokmi a toto nové by malo byť dynamickejšie, aby sa dalo rozpohybovať,“ povedal Milan Frišo, riaditeľ TV Z. Dodal, že televízia sa nevzdáva svojej doterajšej koncepcie a nehanbí sa, že je z Nitry.
Nové logo navrhoval Michal Tankovič spolu s Michalom Kondrlom, ktorý momentálne študuje strih a kameru, tak-
že logo sa podľa riaditeľa nesie v nových grafických trendoch.
M. Frišo nám ďalej prezradil, že v televízii sa pripravujú nové relácie o móde, showbiznise a ľahkom bulváre. Novinkou budú aj detské správy. Konkurz na malých moderátorov už prebehol v dramatickom krúžku Tralaškoly. „Dospelí budú reláciu iba technicky zabezpečovať, inak sa v správach budú objavovať iba deti,“ poznamenal M. Frišo.
Televízia plánuje prinášať i viac dokumentov a relácií o zaujímavých ľuďoch. Vo februári sa rozbieha projekt Téma mesiaca. „Celý mesiac budeme spracúvať jednu tému. Chceme, aby sa k nej vyjadrovali naši diváci, tretí sektor, odborníci i politici. Poslednú stredu v mesiaci sa bude konať v Starom divadle stretnutie všetkých ľudí, ktorí budú tému verejne prezentovať. Chceme vyvolať väčšiu spätnú väzbu a diskusiu,“ uviedol riaditeľ.
Športoví diváci si na obrazovke regionálnej televízie všimli absenciu športo-
vého redaktora Milana Adamca. „Milan bol okrem mňa jediným človekom, ktorý pracoval v našej televízii od začiatku. Spoluprácu sme ukončili začiatkom januára. Je to prirodzená výmena. Nový ľudia prinášajú nový pohľad na šport. Radi by sme do športu zakomponovali i nejakú ženu,“ skonštatoval riaditeľ TV Z.