Svoje práce posiela aj do medzinárodných súťaží. Do našej redakcie priniesol oficiálny katalóg medzinárodnej súťaže, ktorú v roku 2005 zorganizovala turecká nadácia Aydina Dogana. „Bol to známy turecký karikaturista, na ktorého počesť sa každoročne súťaž koná. Zúčastňuje sa jej približne 800 autorov z celého sveta, zo Slovenska nás tam svoje kresby posiela možno pätnásť,“ uviedol pre Naše novosti. „Uzávierka posledného ročníka bola v máji 2005, vyhodnotili ju v júli a potom vydali katalóg. Okrem víťaznej karikatúry z Nemecka v katalógu uverejnili práce autorov z Turecka, Mexika, Poľska, Ukrajiny, Španielska, Iránu, Srbska a Čiernej Hory. Ako sami na nich vidíte, Iránci celkom bežne parodujú motívy kresťanstva – ibaže nik spomedzi karikaturistov či nebodaj politikov sa nad tým doteraz nepohoršoval.
Sledoval som televízne vysielanie z rokovania európskeho parlamentu, kde holandský poslanec predložil dôkazy, že arabské štáty už roky svojimi karikatúrami posmešne poukazujú na iné viery, ale nikto v Európe im v duchu slobody prejavu nič nevytýkal.“
V tomto znení poslal Jozef Szolcsan otvorený list médiám a ministrovi zahraničných vecí SR Eduardovi Kukanovi. Súčasne poskytol aj niekoľko karikatúr, ktoré jeho tvrdenia dokazujú. „Ako výtvarník a karikaturista zúčastňujúci sa medzinárodných súťaží som poslednými udalosťami dosť zaskočený,“ povedal J. Szolcsan. „Veď karikatúra existuje už stovky rokov. Podľa literárnych prameňov pochádza karikatúra z posledných rokov 16. storočia, keď si bratia Caracciovci vymysleli spôsob ako zmeniť tvár na rôzne podoby. Francúzsky karikaturista Philippon nakreslil hlavu Ľudovíta Filipa ako hrušku, za čo vydavateľ dostal veľkú pokutu a sám autor skončil v Bastile - nakoniec si však ľudia vyžiadali jeho oslobodenie. Už v roku 1788 vydal anglický antikvár Francis Grosset brožúrku Pravidlá pre kreslenie karikatúry. Karikatúru možno charakterizovať ako dôveru v ľudský rozum, ako jeden z jeho najpôvabnejších prejavov, ako záruku toho, že ho nemožno zneužiť v mene nerozumu".
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) spúšťa najväčšiu modernizáciu vlakov za posledné desaťročia. Do svojho vozidlového parku v najbližších rokoch investuje viac ako miliardu eur.
Stredoslovenská energetika (SSE) a spoločnosť FUERGY uzatvorili strategickú spoluprácu a prinášajú na trh inovatívne smart energetické riešenie – Infimeo.