dopravy na miestnu komunikáciu Československej armády a následne odľahčenie križovatky pri obchodnom dome Tesco. Pri bližšom pohľade na vec sa však vynára niekoľko negatív.
Predmetný návrh presúva dopravnú záťaž do tesnej blízkosti indivi-
duálnej zástavby a do priestoru s vysokou intenzitou chodcov ( študentský internát, športová hala, vysoká škola, sídlo orgánov štátnej správy a samosprávy). Prechod peších cez štvorpruhovú komunikáciu bez zriadenia bezpečnostných ostrovčekov je z hľadiska ich bezpečnosti krokom späť. Zriadenie štvorpruhovej komunikácie zhorší, resp. znemožní ľavé odbočenie na miestne komunikácie Chalúpkova a Richtára Peregrína. Obdobný prípad možno sledovať na Tr. A. Hlinku pri odbočení k univerzitám. Vozidlá v priebežnom pruhu narúšajú plynulosť cestnej premávky a spôsobujú kolízne situácie. Vzhľadom na značný záber sa obmedzia podmienky pre parkovanie vozidiel, ktoré je v súčasnosti využívané predovšetkým na strane mlynov. Potrebné je spomenúť aj skutočnosť, že práve prebieha demolácia budov v areáli mlynov, kde je predpoklad výstavby polyfunkčného centra. Následne sa vynára otázka, kde bude dopravne napojené toto centrum - na ul. Štefánikovu, kde Mesto uvažuje so „skľudnenou“ zónou, alebo na miestnu komunikáciu Československej armády?
Optimálnou alternatívou je využiť rozšírenie miestnej komunikácie pre potreby parkovania vozidiel, komfortné riešenie pohybu chodcov a cyklistickej dopravy, pričom samotnú rekonštrukciu komunikácie vykonať v rámci realizácie pripravovaného obchodno-spoločenského centra.