V rámci stratégie skvalitňovania služieb poskytuje Mesto Šaľa úradné hodiny pre obyvateľov aj v sobotu. „Myslíme si, že je to z našej strany ústretový krok,“ uviedol prednosta Mestského úradu v Šali Jozef Belický. Dodal, že úradné soboty zavádzajú pre obyvateľov, ktorí si záležitosti nestíhajú vybavovať počas týždňa. „Mnohým z rôznych dôvodov nestačia ani predĺžené pracovné dni v stredu, keď občanov vybavujeme až do pol piatej. Mesto Šaľa sa tak stáva jedným z ďalších mála miest, ktoré úradujú aj počas sobôt. S poskytovaním služieb začíname už 22. apríla,“ upresnil prednosta. Úradné hodiny budú v každú sobotu dopoludnia od ôsmej do dvanástej hodiny. Obyvatelia budú môcť zaplatiť dane, poplatky mestu, napríklad za vývoz komunálneho odpadu, parkovacie miesta, za psa, môžu si nechať osvedčiť listiny a podpisy na listinách, prihlásiť sa na trvalý alebo prechodný pobyt, získať potvrdenie o trvalom pobyte. Zároveň môžu podávať písomnosti pre mestský úrad a získať od pracovníčok prvého kontaktu tlačivá a informácie o všetkých činnostiach, ktoré mestský úrad vykonáva. Podobné služby už zaviedli napríklad v Nových Zámkoch.