alebo politických strán. Objednávateľ správ si jednoduchou registráciou sám môže zvoliť, z ktorej oblasti života v meste ich chce dostávať. Bezplatné posielanie správ je len začiatkom, pokračovaním by mala byť obojsmerná komunikácia s predstaviteľmi samosprávy, mestských organizácií alebo kultúrnych inštitúcií. „Keby napríklad poslanci mestského zastupiteľstva chceli zistiť názor verejnosti na konkrétny problém, môžu využiť SMS centrum a rýchlo si urobiť prieskum medzi občanmi,“ priblížil možnosti centra Miroslav Polónyi zo združenia Lepšia Šaľa. „Zo začiatku predpokladáme, že budeme posielať približne dvadsať esemesiek mesačne. Prijímanie esemesiek je bezplatné,“ povedal Polónyi. Budúcnosť SMS centra závisí od záujmu verejnosti o túto službu, zatiaľ je v ňom zaregistrovaných niekoľko desiatok klientov.