Za desať korún v informačnom centre pri autobusovej stanici kúpite aj turistickú brožúru, z ktorej sa turistom prihovára už niekoľko rokov mŕtvy exprimátor Peter Orban. Všetky telefónne čísla v brožúre sú nesprávne, neexistujú už roky. Brožúra turistov v rubrike nazvanej „Zlaté Moravce dnes“ informuje, že hlavným zdrojom pracovných príležitostí pre mesto a okolie je továreň na výrobu chladničiek Calex...
Centrum patrí pod mestský podnik Záhradnícke služby. Ich riaditeľ Marián Tomajko povedal, že za súčasný stav môže nedostatok financií. „Ak by boli peniaze, vyzeralo by to lepšie. Žijeme z ruky do úst a sme radi, že aspoň niečo pre turistov existuje,“ reagoval Tomajko. Turisti podľa neho okrem stánku v centre mesta môžu o Zlatých Moravciach získať informácie v pobočke Ponitrianskeho múzea alebo Mestskom kultúrnom stredisku. „Snažíme sa zaviesť do centra aj internet, objednávku sme zadali už pred dvomi mesiacmi,“ dodal riaditeľ Záhradníckych služieb.
„Je to asi nepochopenie významu informačného centra. Ako centrum regiónu by sme si zaslúžili na propagáciu mesta niečo lepšie,“ podotkol Ľudovít Chládek z Turistického informačného centra. Turisti, ktorí do info stánku vojdú, sú podľa neho prekvapení z miesta a podmienok, v akých sa o Zlatých Moravciach poskytujú informácie.