„Výraznejšie štrukturálne
zmeny sa zatiaľ neudiali. V prvom rade musíme vyriešiť problém správy majetku
mesta, takzvaný outsourcing, ktorý mal mať podstatný dosah na personálne
obsadenie tohto mesta. V súčasnosti rokujeme so spoločnosťou Brantner ohľadom
pokračovania, respektíve nepokračovania v danej zmluve. Až po tomto
„generálnom“ rozhodnutí budeme môcť pristúpiť k určitej reštrukturalizácii
organizačnej štruktúry Mesta, teda k menšiemu počtu oddelení
a racionalizácii počtu zamestnancov. Určitý smer vzhľadom na prenos agendy
už nastolilo bývalé vedenie Mesta. Znamená to presun kontaktnej agendy až do
dolných priestorov úradu. Chcem aby sem ľudia bez problémov vošli a boli
obslúžení pracovníkmi tých referátov, ktoré majú priamy kontakt
s obyvateľstvom. Znamená to teda vybudovanie klientskeho centra,“
informoval nás prednosta Mestského úradu v Šali Gáll. Ako takéto klientske
centrá fungujú si už boli pozrieť v okolitých mestách. - si -