Definitívne to v sobotu priznal aj šéf klubu Ján Plandora. „Rokovania s predstaviteľom firmy, ktorá mala sprostredkovať reklamnú zmluvu, prebehli rýchlo,“ hovorí. „Nakoľko finančný objem zmluvy mal predstavovať zhruba desať percent rozpočtu a asi dvojnásobok vkladu nášho generálneho partnera, rokovali sme rýchlo, aj keď boli určité pochybnosti o reálnosti časového plnenia zmluvy. Postupne, keď sa stále odkladalo zaplatenie prvej splátky, sa ukázalo, že naše obavy boli opodstatnené. V polovici januára som už bol na 99% presvedčený, že celá zmluva stojí viac-menej na vode,“ vysvetľuje Plandora ďalej. Hoci sľubne vyzerajúci sponzor padol, hokej v Nitre do kolien nepôjde. „Zvýšeným úsilím sa nám podarilo dodatočne zabezpečiť financie na tri mesačné výplaty a podpisom zmluvy so Slovnaftom sme sa, dúfam, vyhli najhoršiemu,“ dodáva riaditeľ HK Dynamax Oil. Počas nedeľňajšieho zápasu bola väčšia časť reklám, propagujúcich značku Avalanche, odstránená najmä z mantinelov.