Od roku 2004 prebieha súťaž Podnikové médium roka. Poslaním je sústreďovať, hodnotiť
a oceňovať najlepšie formy internej a externej komunikácie korporácií v niekoľkých kategóriách. Cieľom je stať sa platformou pre pravidelné stretávanie sa expertov, odborníkov a osôb pracujúcich v oblasti komunikácie. Svoje médiá môžu prihlásiť do súťaže všetky formy právnických osôb, štátne organizácie, združenia
a nadácie, ktoré sú vydavateľmi periodika či iného média. Víťazné médiá v jednotlivých kategóriách získavajú certifikát, ktorý oprávňuje používať titul Podnikové médium roka. Súťaž každoročne organizuje Klub podnikových médií v spolupráci s Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave pod patronátom Ministerstva hospodárstva SR. Autorom myšlienky bol zosnulý pedagóg, predseda akademického senátu FMK UCM v Trnave Marián Matyáš. Od tohto roku udeľujú mimoriadnu cenu nesúcu práve jeho meno. Porota mala desať členov - publicistov, dramaturga, redaktorov rozhlasových aj printových médií. Riaditeľkou súťaže bola Monika Kozelová. Komisia bola rozdelená na dve časti. Prvá rozhodovala
o kategóriách podnikové noviny, magazíny a brožúry, kým druhá komisia hodnotila elektronické médiá, audiovizuálne prezentácie, webové stránky, intranet, podnikový kalendár, neziskové organizácie.
Koncom apríla sa konalo slávnostné udeľovanie ocenení v Zrkadlovej sieni Primaciálneho paláca v Bratislave. Televízia Nové Zámky si v kategórii elektronické médiá odniesla druhé miesto. Do súťaže poslala spravodajské príspevky Ročné zúčtovanie dane, Znovuotvorenie Domova sociálnych služieb Úsmev, Život a dielo Bélu Bartóka, ďalej Odpad ako ho nepoznáme (dokumentárny film o zbere, separácii a spracovaní odpadu) a príspevok o bezpečnostno - kontrolnej akcii polície na Kasárenskej ulici v Nových Zámkoch. Víťazná TV Bratislava dostala výslednú známku
2, 08, Nové Zámky 2, 13, a tretia Televízia Prešov 2, 54. -dcz-