„Pred desiatimi rokmi som pracovala v samospráve, takže táto oblasť mi nie je až taká vzdialená. Pôsobila som tu päť rokov a i keď to bolo v oddelení podnikateľských činností, dostala som sa do danej problematiky. Fungovanie samosprávy je podmienené právnou legislatívou, ktorá sa aktualizuje, no základná podstata činnosti samosprávy sa nezmenila,“ upresňuje Ľuba Boháčová.
Po odchode zo samosprávy pracovala necelý rok v cestovnej kancelárii a keďže to nebolo celkom povolanie, aké by si predstavovala, odišla na exekútorský úrad. Po deväťročnom pôsobení na úrade sa vrátila do samosprávy.
„Rokmi som si uvedomila, že táto oblasť práce ma baví. A nakoľko boli vypísané výberové konania na organizačno-právny odbor, ktorý mi bol najbližší, prihlásila som sa. Na samotné výberové konanie bolo treba predložiť koncepciu predstavy o činnosti organizačno-právneho odboru v podmienkach mestského úradu v Šali. Do tejto koncepcie som zakomponovala myšlienku na vytvorenie klientskeho centra služieb, ktoré z časti na tunajšom mestskom úrade funguje v kanceláriách prízemných priestorov budovy. Nie je však vybudované v takom vzťahu k občanom, ako si predstavujem. Ľudia, ktorí potrebujú na mestskom úrade niečo vybaviť, by vďaka komplexnému centru služieb nemuseli chodiť po viacerých kanceláriách,“ dodáva nová vedúca organizačno-právneho odboru Ľuba Boháčová, ktorá vyštudovala na Slovenskej poľnohospodárskej univerzite v Nitre prevádzkovo-ekonomickú fakultu a získala bakalársky titul na právnickej fakulte Univerzity Komenského.
Autor: VERONIKA KLUSKOVÁ