Petráni: Som tímový hráč a verím v úspech

Jozef Petráni mení stoličku v útrobách futbalového štadióna FC Nitra. Z pozície šéfa mládeže sa presúva na vyššiu inštanciu - nahradí odchádzajúceho Petra Dedíka na poste generálneho manažéra klubu. Zhovárali sme sa krátko po jeho inaugurácii.

Aká bola vaša reakcia, keď ste dostali ponuku na post generálneho manažéra?
- Vnímam to ako ohodnotenie mojej doterajšej práce v klube. Veľmi si vážim, že ma predstavenstvo oslovilo a dalo mi dôveru. Päť rokov som bol zrastený s mládežou, v tejto práci som sa našiel. Ďakujem mládežníckym trénerom za ich prácu, vďaka ktorej sa nám spoločne darilo byť úspešní. Ale tento krok je posunom v mojej futbalovej kariére. Po krátkom rozmýšľaní som ponuku akceptoval.
Aká by mal byť vaša náplň práce?
- Podľa slov členov predstavenstva by som mal byť poverený riadením klubu po výkonnej stránke, teda mám zastrešovať všetky zložky klubu - športovú časť, mládež, zamestnancov či marketingovú oblasť. Patrí k tomu pravidelná komunikácia s predstavenstvom. Vítam, že majitelia sa rozhodli vytvoriť pozíciu športového riaditeľa. Ten by sa mal starať o športovú časť, teda uzatváranie zmlúv, skauting, rokovania s klubmi o transferoch hráčov dospelých, ako aj mládežníkov. Hoci, samozrejme, v týchto veciach chcem mať určité slovo aj ja.
Aké sú vaše predstavy?
- Do konca februára využijem prítomnosť môjho predchodcu Petra Dedíka, ktorý ma zoznámi so všetkými povinnosťami a každodennými úlohami. Potom bude na mne, či prinesiem niečo nové a dobré, a či budem schopný robiť túto funkciu. Chcem, aby bola viditeľná moja pečať. Na všetko dobré chcem nadviazať, tam, kde by som videl rezervy, možno bude treba niečo zmeniť. Chcem presadzovať moje názory aj u majiteľov. Verím, že náš klub bude úspešný. Futbal, či už na ihrisku alebo v štruktúrach, je tímová záležitosť. A ja som tímový hráč.
Má FC Nitra potenciál byť úspešným klubom?
- Zo športovej stránky je A-mužstvo v lige na veľmi peknej pozícii, udržať to vôbec nebude jednoduché, veď v súťaži je za dvomi poprednými klubmi ďalších päť-šesť približne na rovnakej úrovni. Z dlhodobého hľadiska FC Nitra má potenciál v kvalitnej práci s mládežou, v dobrom know-how, ako aj v kvalite ľudí. Rezervy vidím v oblasti marketingu a práce so sponzormi, aby nebol chod klubu postavený len na predaji hráčov a dotácií od členov predstavenstva. Ja verím, že príde doba, kedy sa staneme účastníkmi európskych pohárov. ⋌

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Nitra

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 438
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 283
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 557
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 520
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 888
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 555
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 373
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 125
  1. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Francúzsko.
  2. Vladimír Bojničan: Ako sa vyrába z progresívca - hrozba (slamenný panák) a konzervatívneho klerikálna - obeť (mučeník)
  3. Ján Škerko: Arthur Schopenhauer: pesimista alebo realista?
  4. Vladimír Krátky: Matovič bol génius !
  5. Irena Šimuneková: Makové políčka
  6. Janka Bittó Cigániková: Šialený zákon na ochranu kňazov schválený. Od 1. júla ich musia pustiť všade - aj na gynekologické a detské oddelenia
  7. Irena Šimuneková: Okolie Banskej Bystrice, Pancierovské travertíny
  8. Ivan Mlynár: Ako si Robert Fico strčil do vrecka európskych politikov a zahral si pingpong s Bohom.
  1. Jozef Varga: Dvoje kruhy pod očami, bledý ako stena, aj takto dnes vyzerá Fico... 25 500
  2. Janka Bittó Cigániková: Šialený zákon na ochranu kňazov schválený. Od 1. júla ich musia pustiť všade - aj na gynekologické a detské oddelenia 14 195
  3. Jozef Černek: Sprevádzal som Putinovcov – keď zistili, že ich kamoši z Maďarska chcú obsadiť aj Slovensko, stíchli 12 048
  4. Ivan Čáni: Tibor Gašpar a oni – učebnicový „vzor“ morálky, čestnosti, spravodlivosti. 12 015
  5. Ján Valchár: Ukrajinský darček na ruský deň detí (alebo ako spáliť ruskú flotilu zo záhradného domčeka) 10 964
  6. Marcel Rebro: Sexuálne násilie Červenej armády pri oslobodzovaní Európy 8 188
  7. Martin Fronk: Zabudnuté kúpele ožili: Ako dobrovoľníci premenili ruinu na lesný raj 8 146
  8. Ján Valchár: No a tie Orešniky gďe? 4 764
  1. Věra Tepličková: Viete, kto sú Machaláni?
  2. Radko Mačuha: Bože, asi preto, že je to vzácne?
  3. Věra Tepličková: Keď Eštok nevie, čí je, Danko chce mať pokoj na ceste za stolicou a Fico hrá vabank...
  4. Radko Mačuha: Demilitarizácia Ruska cez joystick.
  5. Radko Mačuha: Veď na východe nič nieje.
  6. Yevhen Hessen: Ukrajinská komunita na Slovensku a dejiny kultúrnych väzieb
  7. Marcel Rebro: Deň detí bez otcov a s ruskými dronmi nad hlavou
  8. Věra Tepličková: Šok v Bratislave (voľné pokračovanie Šoku v Levoči)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Francúzsko.
  2. Vladimír Bojničan: Ako sa vyrába z progresívca - hrozba (slamenný panák) a konzervatívneho klerikálna - obeť (mučeník)
  3. Ján Škerko: Arthur Schopenhauer: pesimista alebo realista?
  4. Vladimír Krátky: Matovič bol génius !
  5. Irena Šimuneková: Makové políčka
  6. Janka Bittó Cigániková: Šialený zákon na ochranu kňazov schválený. Od 1. júla ich musia pustiť všade - aj na gynekologické a detské oddelenia
  7. Irena Šimuneková: Okolie Banskej Bystrice, Pancierovské travertíny
  8. Ivan Mlynár: Ako si Robert Fico strčil do vrecka európskych politikov a zahral si pingpong s Bohom.
  1. Jozef Varga: Dvoje kruhy pod očami, bledý ako stena, aj takto dnes vyzerá Fico... 25 500
  2. Janka Bittó Cigániková: Šialený zákon na ochranu kňazov schválený. Od 1. júla ich musia pustiť všade - aj na gynekologické a detské oddelenia 14 195
  3. Jozef Černek: Sprevádzal som Putinovcov – keď zistili, že ich kamoši z Maďarska chcú obsadiť aj Slovensko, stíchli 12 048
  4. Ivan Čáni: Tibor Gašpar a oni – učebnicový „vzor“ morálky, čestnosti, spravodlivosti. 12 015
  5. Ján Valchár: Ukrajinský darček na ruský deň detí (alebo ako spáliť ruskú flotilu zo záhradného domčeka) 10 964
  6. Marcel Rebro: Sexuálne násilie Červenej armády pri oslobodzovaní Európy 8 188
  7. Martin Fronk: Zabudnuté kúpele ožili: Ako dobrovoľníci premenili ruinu na lesný raj 8 146
  8. Ján Valchár: No a tie Orešniky gďe? 4 764
  1. Věra Tepličková: Viete, kto sú Machaláni?
  2. Radko Mačuha: Bože, asi preto, že je to vzácne?
  3. Věra Tepličková: Keď Eštok nevie, čí je, Danko chce mať pokoj na ceste za stolicou a Fico hrá vabank...
  4. Radko Mačuha: Demilitarizácia Ruska cez joystick.
  5. Radko Mačuha: Veď na východe nič nieje.
  6. Yevhen Hessen: Ukrajinská komunita na Slovensku a dejiny kultúrnych väzieb
  7. Marcel Rebro: Deň detí bez otcov a s ruskými dronmi nad hlavou
  8. Věra Tepličková: Šok v Bratislave (voľné pokračovanie Šoku v Levoči)

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu