„Pre zákazníkov sme pripravili krásny presklený dvojpodlažný komplex, ktorý sa skladá z maloobchodnej predajne, servisu a obchodnej kancelárie. Exkluzívna predajňa je oddelená od pneuservisu sklom, takže zákazník nespúšťa z očí svoje auto a súčasne mu nehrozí úraz,“ povedal Igor Valko, riaditeľ obchodnej siete Pneubox na Slovensku.
„Novou prevádzkou v Nitre dodržiavame líniu obsadzovania najkľúčovejších oblastí z pohľadu nášho obchodu. Nitra je veľká spádová oblasť, región s dostatočným počtom obyvateľov, mnohými predajcami áut a prepravných firiem. Investície do vybudovania podobných prevádzok sú náročné. Nároční sú však aj zákazníci. Automobilový park na Slovensku sa výrazne mení. Snažíme sa vytvárať adekvátne podmienky pre solventných klientov, ktorí k svojej práci potrebujú ideálne a bezchybné vozidlo. V sieti Pneuboxu ponúkame širokú paletu značiek a operatívne zabezpečujeme zákazníkom pneumatiku ľubovoľného prevedenia a značky. Nosnými značkami našej siete sú Matador, Michelin, Mitas. Pôvodná prevádzka v Nitre už nezodpovedala našim predstavám. Verím, že táto prevádzka bude úspešná a bude napomáhať nielen nám, ale hlavne Nitranom. Do pneuservisu je ľahký prístup a výjazd, ktorý ocenia vodiči s osobnými, ale aj nákladnými vozidlami,“ vyjadril svoje presvedčenie I. Valko.
Pneubox v Nitre ponúka komplexné pneuservisné služby pre osobné, SUV a nákladné vozidlá a agro a stavebné mechanizmy doplnené o autoservisné úkony, ako sú kontrola a nastavenie geometrie, nastavenie svetiel, výmena oleja, čistenie klimatizácie.
„To, čo nás robí zaujímavými, sú naše služby. Jednou z nich je bezpochyby nastavenie geometrie. Aby pneumatika „nabehala“ požadovaný počet kilometrov , je nutné jej nastavenie, aby ideálne doliehala na vozovku. Taktiež je dôležité, aby zákazník šetril svoj čas a našiel na jednom mieste všetko, čo potrebuje“, povedal na záver I. Valko.
K otvoreniu prevádzky v Nitre sa vyjadril i manažér maloobchodnej siete na Slovensku Juraj Madejski.
„Dovolím si tvrdenie, že sme v súčasnosti najsilnejším hráčom na Slovensku v predaji pneumatík a chceme si svoje miesto aj naďalej upevňovať. V rámci našej stratégie budeme aj naďalej budovať sieť maloobchodných prevádzok. Veľký dôraz kladieme na výber pracovníkov, nemalé investície vynakladáme na školiace programy. Aj keď to možno znie ako fráza, ale skutočne nezabúdame na rovnosť troch Z, čo znamená zákazník – zamestnávateľ – zamestnanec. Ak bude spokojný každý z nich, potom naše snaženie nebude zbytočné,“ skonštatoval J. Madejski.
Autor: Viera Rybanová