Študentka Slavomíra vytvorila reklamu na základe podnetu Romana Schlarmanna, riaditeľa siete regionálnych novín MY. Reklama so psíkom ho tak zaujala, že ju zverejnil v celoslovenskom časopise o reklame Stratégie. „Chcel som dať šancu aj mladým autorom,“ vyjadril sa R. Schlarmann.
Slavomírina reklama vznikla spontánne, keď bola vo svojej izbe a hrala sa so svojím psíkom Baltym, ktorý začal hrýzť noviny. K nápaditej fotografii hneď vymyslela aj príznačný slogan: MY...nebezpečne dobré noviny. „Moje víťazstvo ma prekvapilo, lebo mi konkurovalo približne sedemdesiat reklám. Jedným z hlavných kritérií poroty bola použiteľnosť v reálnom živote, takže asi preto ich moja reklama zaujala,“ tvrdila víťazka, ktorá nám prezradila i to, že nápad zorganizovať Cirkulátor sa zrodil práve v jej hlave. „S myšlienkou štu-
dentskej súťaže som prišla za našou profesorkou Tatianou Deptovou. Chcela som, aby bola zábava a aby sme si zmerali sily,“ povedala Slávka, ktorá študuje tretí ročník masmediálnej komunikácie a reklamy a vymýšľa propagačné materiály pre rôzne nitrianske a bratislavské spoločnosti. Slovenskú reklamu hodnotí pozitívne a najviac ju lákajú televízne spoty, na ktorých sa podľa jej slov dá „vyhrať“.