Táto výhoda zabezpečuje predovšetkým ľahkú zapamätateľnosť cestovného poriadku,“ uvádza sa v materiáli, ktorý vypracovala SAD Nitra. Na väčšine liniek je navrhovaný interval medzi spojmi 30 minút v čase špičky a 60 minút v ostatnom čase. „Zosúladením intervalov liniek na spoločnom úseku sa výsledný interval ďalej skracuje. Napríklad Chrenová získa v pracovných dňoch v špičke interval 3-4 minúty.“
Od júla majú byť zrušené tri linky, ktoré sa z dlhodobého hľadiska javia ako najslabšie: 16, 17 a 23. Tridsaťjednotka má byť zlúčená s desinou. V prípade troch liniek (4, 13, 18) sa uvažuje o presmerovaní. Od 1. júla plánuje SAD zaviesť tiež paušálne predplatné cestovných lístkov, „čím sa rieši aj doterajšie tarifné znevýhodnenie pri prestupe pre pravidelných cestujúcich“.