Lekári by vraj mohli mať svoje telefóny a platiť by mali za účty toľko, koľko pretelefonujú. Zdá sa však, že tí sa ústredne nevzdajú. Vyplýva to aj z dotazníka, ktorý medzi nimi koloval v uplynulom týždni. Šetrí im to totiž čas, lebo pacienti nemusia volať priamo lekárom, ale veľa potrebných informácií získajú práve tu. „Informujeme o tom, či lekár nemá dovolenku, zároveň tu preberáme biologický materiál a odovzdávame výsledky vyšetrení. Slúžime nielen obyvateľom mesta, ale aj spádových obcí. Bez potrebných informácií by k nám cestu merali neraz nadarmo,“ hovorí Emília Kéryová, vedúca správy zdravotníckych zariadení. Prednosta mestského úradu Ján Jamrich uviedol, že momentálne síce robia ekonomickú analýzu, ušetriť na nákladoch však skúsia napríklad aj digitalizáciou ústredne. S tou pôvodnou sa vraj už minimálne pätnásť rokov nič nerobilo.
Autor: - si –