Vo štvrtok podvečer sa v priestoroch presscentra na štadióne FC Nitra konala tlačová konferencia klubu pred štartom druhej ligy. Okrem prezidenta klubu Zoltána Molnára, manažéra Ivana Ondrušku, predsedu dozornej rady Eduarda Jurovatého, trénera Jozefa Šurana a zástupcu kapitána Petra Buráka sa na nej ako hosť zúčastnil aj najlepší nitriansky hráč Ľubomír Moravčík.
„Po polročnej práci a určitom oťukávaní by sme aj v novej sezóne chceli presvedčiť všetkých ľudí, že to s poctivou prácou v klube myslíme vážne. Doteraz sa spravilo kus práce, ale postáť rozhodne nechceme,“ povedal na úvod prezident klubu. Po trénerových slovách, ktorými vyslovil spokojnosť s doterajším stavom prípravy, prezradil P. Burák odhodlanie hráčov ponúknuť divákom lepší futbal a umiestniť sa v tabuľke vyššie ako v predchádzajúcej sezóne.
Z úst manažéra I. Ondrušku sa prítomní novinári mohli dozvedieť aj to, že celoročná permanentka do VIP priestorov na tribúne bude stáť 10 tisíc korún, permanentka na ostatné miesta krytej tribúny vyjde na 900 Sk a na nekrytú časť štadióna 350 Sk. Cena lístku na tribúnu zostane 40 Sk, rovnako ako na ostatnú časť, ktorá bola 30 Sk. K vstupu na štadión budú slúžiť dve pokladne hlavnej brány, ktorá sa nachádza pod hradom, ale tiež jedna, ktorá bude otvorená od zimného štadióna. Klubový bulletin vyjde na 10 Sk, ale bude žrebovateľný. Tí, na ktorých sa usmeje šťastie, budú mať možnosť zúčastniť sa súťaže v presnosti streľby o zaujímavé ceny. Funkcionári FC ponúkajú podnikateľskej verejnosti možnosť zverejniť v bulletine svoju inzerciu, rovnako tak na prenosných paneloch umiestnených pri ihrisku alebo priamo na betónovom ovále.
Ľuboš Moravčík vyzval nitriansku futbalovú verejnosť na pomoc pri obnovení zašlej slávy futbalu pod Zoborom. „Ľudia pomôžu klubu najmä tým, že prídu a lístok si poctivo kúpia, nie sa snažia prejsť zadarmo. FC v týchto dňoch potrebuje každú korunu, ktorú môže získať aj z predaja lístkov či permanentiek. A ak už niekto na futbal príde, potom by sa tam mal správať tak, aby hráčov na ihrisku povzbudil a nie im iba nadával. Z vlastnej skúsenosti viem, že sa oveľa lepšie hrá, ak vás niekto ženie dopredu slušným, no mohutným povzbudzovaním, ako neustálym nadávaním a urážkami.“ Klubový manažment ešte prezradil, že ak sa podarí získať zdroje, fanúšik si bude môcť zakúpiť dresy či iný propagačný materiál s logom FC Nitra. A to tu veru už veľmi dávno nebolo. JOZEFUHLÁRIK