Tretí ročník grantového programu Tu sme doma vyhlásila spoločnosť Heineken Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou (NKN).
HURBANOVO. Úlohou programu Tu sme doma je skvalitnenie života obyvateľov mesta Hurbanovo a jeho okolia. Najzaujímavejšie projekty podporí spoločnosť sumou viac ako 33.000 eur. O grant môžu žiadať jednotliví obyvatelia a neziskové organizácie do 22. apríla. Povedala dnes novinárom správkyňa NKN Ľubica Ľachká s tým, že v grantovom programe Tu sme doma doteraz podporili celkom 21 verejno-prospešných aktivít celkovou sumou takmer 60.000 eur.
Manažérka pre korporátne vzťahy spoločnosti Heineken Hana Šimková na stretnutí s novinármi zdôraznila, že program Tu sme doma sa stal peknou tradíciou.
"Vďaka tejto dlhodobej podpore sa nám za dva roky podarilo v Hurbanove urobiť kus práce a v meste to je skutočne vidieť. Naša spoločnosť teda nie je len zamestnávateľom v domovskom regióne svojho pivovaru, ale je tu naozaj doma," zdôraznila manažérka. Dodala, že pri výbere projektov sa bude hodnotiť ich verejno-prospešný charakter, aktívne zapojenie dobrovoľníkov a výsledky ich realizácie majú byť dlhodobým prínosom pre širokú komunitu. "Maximálna výška grantu, ktorý je možné získať v rámci jedného projektu, je 3.300 eur," konštatovala.
Projekt Tu sme doma prinieslo do Hurbanova investície, ktoré majú dlhodobý dosah na rozvoj mesta a rozvoj dobrovoľníctva. Povedala primátorka Hurbanova Margita Zemková.
"Vďaka projektom má naše mesto nové oddychové zóny, detské ihriská či renovované školy a škôlky," priblížila primátorka s tým, že v druhom ročníku bolo podporených 11 z celkového počtu 27 podaných projektov. "Medzi najzaujímavejšie patril projekt o revitalázácii bocianích hniezd, parková úprava zelene na sídliskách, Detský park, detské ihrisko a ďalšie," ozrejmila Zemková.