Piatok, 12. august, 2022 | Meniny má Darina

Začal nový tender na druhú stavbu obchvatu Galanty

Predpokladané náklady na druhú stavbu obchvatu Galanty v dĺžke 4,4 kilometra dosahujú 7,57 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty.

Predpokladané náklady na druhú stavbu obchvatu Galanty v dĺžke 4,4 kilometra dosahujú 7,57 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty.

GALANTA. Viac ako dva roky meškajúce stavebné práce sú naplánované na 395 dní a financované majú byť zo zdrojov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (ERDF) a štátneho rozpočtu v rámci Operačného programu Doprava. Slovenská správa ciest začala novú verejnú súťaž na pokračovanie galantského obchvatu o dva týždne neskôr ako plánovala.

Firmy môžu požiadať o súťažné podklady do 18. mája a o ich vysvetlenie do 25. mája. Lehota na predkladanie ponúk je 6. júna a v ten istý deň je plánované aj otváranie obálok. Ponuky budú viazané minimálne 120 dní od uplynutia lehoty na ich podávanie. Záujemcovia musia mať prísľub banky o poskytnutí úveru v objeme najmenej 1,8 mil. eur na financovanie prác. Požadovaný ročný obrat uchádzačov je minimálne 8 mil. eur v každom z rokov 2008 až 2010.

SkryťVypnúť reklamu

Správa ciest musela predchádzajúci tender na druhú stavbu obchvatu Galanty, vyhlásený pred rokom, zrušiť po rozhodnutí Úradu pre verejné obstarávanie z polovice februára tohto roka. Dôvodom zrušenia súťaže boli diskriminačné a neprimerané požiadavky v podmienkach účasti. Po vyhodnotení podmienok účasti vlani v decembri bolo vyradených osem z jedenástich ponúk. Predpokladaná cena prác vtedy dosahovala 11,16 mil. eur bez dane. Cestári nemohli prijaté ponuky vyhodnotiť, pretože jeden z vylúčených uchádzačov najprv podal námietky. Úrad však konanie o námietkach v januári zastavil, keďže vyradený účastník ich stiahol pred rozhodnutím.

Cestári zdôvodnili meškanie prác tým, že bolo potrebné prepracovať projektovú dokumentáciu stavby a následne i žiadosť o nenávratný finančný príspevok z ERDF. Nový minister dopravy Ján Figeľ (KDH vlani navyše dočasne pozastavil verejné obstarávania vo svojom rezorte. Napriek tomu, že práce na druhej stavbe obchvatu Galanty nemohli začať, Slovenská správa ciest a ministerstvo dopravy zorganizovali v polovici novembra minulého roka poklepanie základného kameňa. Stavbu projektovala spoločnosť Dopravoprojekt, a.s. Stavebné povolenie na túto stavbu nadobudlo platnosť vlani 6. mája.

SkryťVypnúť reklamu

Predpokladaná tretia stavba obchvatu Galanty v dĺžke vyše 5 kilometrov mala podľa pôvodných plánov začať v júli 2011 a dokončená mala byť o ďalšie dva roky v lete 2013. Doposiaľ však na ňu nie je vyhlásená verejná súťaž. Dobudovanie štvrtej etapy obchvatu Galanty predpokladajú cestári po naplnení kapacity cesty asi okolo roku 2030.

Slovenská správa ciest so sídlom v Bratislave je samostatná rozpočtová organizácia zriadená ministerstvom dopravy k 1. januáru 1996. Vykonáva správu ciest 1. triedy vrátane investičnej činnosti, ako aj pozemkov vo vlastníctve štátu. Pre diaľnice, rýchlostné cesty a cesty 1., 2. a 3. triedy vykonáva aj dopravné plánovanie, ústrednú technickú evidenciu, centrálnu databanku a technický rozvoj spolu so súvisiacou koncepčnou, koordinačnou a metodickou činnosťou. SSC má prostredníctvom dislokovaných organizačných zložiek, pod názvom Investičná výstavba a správa ciest, zastúpenie v Bratislave, Banskej Bystrici, Žiline a Košiciach.

Najčítanejšie na My Nitra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Shell: So znižovaním emisií to myslíme vážne
  2. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane
  3. Energetici prinavrátia Pečnianskemu lesu pôvodnú biodiverzitu
  4. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky
  5. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  6. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  7. Prehľad a automatizácia
  8. Odomknite si články na mobile a počítači. Stačí jedno predplatné
  1. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane
  2. Energetici prinavrátia Pečnianskemu lesu pôvodnú biodiverzitu
  3. Z vývoja paliva pre Formulu 1 ťažia aj bežní vodiči
  4. Trenčín potrebuje nový impulz!
  5. Shell: So znižovaním emisií to myslíme vážne
  6. Sezóna slovenského ovocia je v plnom prúde
  7. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  8. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  1. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky 13 968
  2. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku 9 896
  3. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete 8 786
  4. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur 7 545
  5. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane 5 915
  6. 100 ovocných druhov, ktoré u nás dokážeme pestovať 5 106
  7. Dráčik nepúta príbehom, ale perlami ducha 3 643
  8. Kde u nás kúpite domácke potraviny 3 439

Blogy SME

  1. Miroslav Sopko: O prejavoch lásky
  2. Silvia Valkovič: Malá ľudská tragédia
  3. Lórant Kulík: Na marhuľovom festivale v Gönci platili jednotné ceny: Slováci prišli ochutnať marhule, džem a pálenku
  4. Peter Gregor: Cena slobody sa vždy počíta iba v stratených ľudských životoch.
  5. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (12. - 18.8.1922)
  6. Miroslav Galovič: Slovenské Černobyle XXVII / Cykloleto 2022. Časť 2 - Varínske ruiny.
  7. Irena Šimuneková: Voda
  8. Jozef Sitko: Tajomstvo môjho dlhého veku
  1. Věra Tepličková: A to je koniec, vážení! Čaká nás už len zima, hlad a beznádej... Ak nezasiahne Matovič... 129 388
  2. Tomáš Harustiak: Kto šetrí ma za tri / Ako vyžiť z minimálnej mzdy ? / Dá sa vyžiť z minimálnej mzdy ? / Prečo Slováci nemajú peniaze / Ako vyžiť z dôchodku / 13 550
  3. Martin Sústrik: Korupcia v ruskej armáde 10 727
  4. Ján Šeďo: Očovčania majú do zajtra hladovku, obchod "stráži" medveď ! 10 267
  5. Post Bellum SK: Dovolenka v Juhoslávii ako príležitosť na emigráciu 8 703
  6. Jozef Drahovský: Priechod na druhý svet je v Bratislave 8 238
  7. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu. 5 454
  8. Ingrid Tkáčiková: Poslanec Kuriak, ďakujem, že viem to, čo na Slovensku nechcem 3 359
  1. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu.
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 45. - Arktída - Posledná plavba lode Karluk 3/3 - Návrat do civilizácie, 1914
  3. Jiří Ščobák: Kde dnes môžeme ušetriť? Znížiť spotrebu a náklady?
  4. Jiří Ščobák: Proč bychom si měli zapamatovat jméno Anna Chadimová? Co nám po ní zůstalo?
  5. Jiří Ščobák: Krásne a zaujímavé historické poistné zmluvy: Existovala aj čisto slovenská poisťovňa? A čo bola „zmluva odvážna“?
  6. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Ružinovská televízia - pod kontrolou politikov
  7. Monika Nagyova: O žene, ktorá milovala rúško
  8. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Nitra, Galanta a Šaľa - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Nitra

Miroslav Polák s vnúčatami s sochou medveďa

Nitriansky umelec Miroslav Polák má na konte zápis v slovenskej knihe rekordov. Jeho diela zdobia aj chodbu v NASA.


4 h
Bobor patrí medzi chránené živočíchy.

Vladimír Hagara z občianskeho združenia Človek a krajina stále vidí šancu na záchranu.


5 h
Pamätník teraz tvoria tri časti Berlínskeho múra. Jeho vzhľad sa zmení.

Pamätník, ktorý dnes stojí v centre mesta, sa zmení.


22 h
Presklená budova na tržnici, na prízemí je ázijské bistro.

Mesto podalo žalobu na majiteľa ázijského bistra, bude súd.


11. aug

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Jeden muž sa pobytu za mrežami vyhýba už 14 rokov.


11. aug

Väčšina hľadaných sa skrýva, pretože na nich bol vydaný príkaz na zatknutie.


11. aug

Na Horehroní ožívajú švajčiarske električky.


10. aug

Vodič Hyundaia prešiel do protismeru, čelne sa zrazil s kamiónom. Nafúkal takmer dva promile.


21 h

Blogy SME

  1. Miroslav Sopko: O prejavoch lásky
  2. Silvia Valkovič: Malá ľudská tragédia
  3. Lórant Kulík: Na marhuľovom festivale v Gönci platili jednotné ceny: Slováci prišli ochutnať marhule, džem a pálenku
  4. Peter Gregor: Cena slobody sa vždy počíta iba v stratených ľudských životoch.
  5. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (12. - 18.8.1922)
  6. Miroslav Galovič: Slovenské Černobyle XXVII / Cykloleto 2022. Časť 2 - Varínske ruiny.
  7. Irena Šimuneková: Voda
  8. Jozef Sitko: Tajomstvo môjho dlhého veku
  1. Věra Tepličková: A to je koniec, vážení! Čaká nás už len zima, hlad a beznádej... Ak nezasiahne Matovič... 129 388
  2. Tomáš Harustiak: Kto šetrí ma za tri / Ako vyžiť z minimálnej mzdy ? / Dá sa vyžiť z minimálnej mzdy ? / Prečo Slováci nemajú peniaze / Ako vyžiť z dôchodku / 13 550
  3. Martin Sústrik: Korupcia v ruskej armáde 10 727
  4. Ján Šeďo: Očovčania majú do zajtra hladovku, obchod "stráži" medveď ! 10 267
  5. Post Bellum SK: Dovolenka v Juhoslávii ako príležitosť na emigráciu 8 703
  6. Jozef Drahovský: Priechod na druhý svet je v Bratislave 8 238
  7. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu. 5 454
  8. Ingrid Tkáčiková: Poslanec Kuriak, ďakujem, že viem to, čo na Slovensku nechcem 3 359
  1. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu.
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 45. - Arktída - Posledná plavba lode Karluk 3/3 - Návrat do civilizácie, 1914
  3. Jiří Ščobák: Kde dnes môžeme ušetriť? Znížiť spotrebu a náklady?
  4. Jiří Ščobák: Proč bychom si měli zapamatovat jméno Anna Chadimová? Co nám po ní zůstalo?
  5. Jiří Ščobák: Krásne a zaujímavé historické poistné zmluvy: Existovala aj čisto slovenská poisťovňa? A čo bola „zmluva odvážna“?
  6. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Ružinovská televízia - pod kontrolou politikov
  7. Monika Nagyova: O žene, ktorá milovala rúško
  8. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu