Na takzvanom severnom obchvate Nitry treba diaľničnú známku. Radnica je proti, chce lobovať u ministra dopravy.
usek je spoplatneny
lebo to tak urcili. Na to aby bol usek oznaceny ako plateny alebo neplateny neexistuju ziadne pravidla, je to len na lubovoli politikov a teda nie je mozne napadnut to uspesne na prokurature.No a myslis, ze
ludia chcu, aby im auta smradili z vyfukov, upchavali dopravu a obmedzovali pristup sanitkam, policajtom a hasicom v centre mesta, ked sa auta presunu z obchvatu do centra? Politici sa sice mozu rozhodnut, ale pri tom musia dodrzovat urcite stanovene pravidla, ktore su v Ustave aj zakonoch (pravo na vcasnu zdravotnu pomoc, auta s s prednostou jazdy, yivotne prostredie, atd...)no
a aky to ma vplyv na tento usek cesty? Povedia ti ze zachranne sluzby maju aj tak pravo prednostneho prejazdu, tkaze je jedno aka husta je dorpava v meste.Nechapem
o co tu ide. Ved tak cesta je mimo uzemia mesta, tak preco by sa za nu nemalo platit. Klokocinu so Zoborom spaja aj Mostna ul. To by sa potom nemalo platit ani za D2 od odbocky na DNV az po odbocku Stupava -juh (ked ju otvoria), ved spaja Dubravku so Zahorskou Bystricou!!!to vies..
nikomu sa nechce ist do horsieho... a na obchvat si uz zvykli:)Mostna ul
To nema nic spolocne, ze "do horsieho". Ked budu vsetky tieto auta jazdit po Mostnej ul., tak sa preplni centrum mesta autami a pochopitelne sa aj znizi uroven byvania v tejto oblasti centra. Obchvat mal ostat NESPOPLATNENY, Ale zasa, co sme od tychto vagabundov co su momentalne pri moci mohli ocakavat....
to ze nejaky uradnik z ministerstva rozhodne ako b...c nema mnoho spolocneho s tym kto je pri moci. Ten tam mohol byt pokojne uz za Fica...spoplatnenie
nema nic spolocne s tym ci ide cesta v intravilane alebo extravilane. To sa len ministerstvo vyhovara, ale sami zrejme ani nevedia co to je. Inde totiz su aj dialnicektore vedu oficialne extravilanom a spoplatnene nie su.uz minule ked bola debata o spoplatneni
tak ako prve ma napadlo ze to s tym extravilanom je hlupost lebo somk predpokladal ze obchvat na opacnom konci mesta (okolie letiska) je urcite extravilan. Tak som namatkovo mrkol na katasterportali pozemky pod cestou a fakt. Su v extravilane.opacny koniec
mesta myslim Bratislavy, napdla ma v suvislosti s tym ze niekto tu uz pise o ceste do Stupavy, tak nepisal aky u=sek, ale myslim ten Bratislavsky obchvat...
Nechapes lebo v Nitre alebo jeho okoli nebyvas a nepoznas lokalnu situaciu, alebo nechces pochopit? Je uplne normalne ze obchvaty miest nebyvaju spoplatnene aby odlahcili prehustenu dopravy z miest.Toto plati pre Nitru dvojnasobne. Lokalni ludia cestujuci z dediniek z pod zobora ako su napr Hrnciarovce alebo Drazovce ktori chcu prejst na zapadnu cast nitry napr do Cakajovies, Kyneku atd mozu vyuzit tento obchvat alebo ist zbytocne cez cele centrum mesta ktore je pretazene nielen v case spicky. Len chory mozog, ktory si nechce vypocut argumenty mesta moze odsuhlasit takuto zmenu. Lokalni ludia z dedin si tu nalepku totiz aj tak nekupia.Nebudu platit rocnu znamku za 3km "dialnice". Cize stat nezarobi ani korunu.Vysledok tohto rozhodnutia je len to ze sa zase len zahusti mesto.Naozaj uzasne riesenie...nic to ale nebrani tomu
aby to nebolo zadarmo. (keby velmi chceli)Nebrani,
ale potom moze byt zadarmo hocijaky usek dialnice (keby chceli)....
A co sa zmenilo zrazu od novembra zmenilo? do novembra spoplatneny usek nemusel byt a od novembra uz musi byt? Jediny rozdiel je asi len ten ze na ministerstvo prisiel nejaky iniciativny b***c, ktory bez ohladu na to aby si vypocul argumenty mesta rozhodol tak ako rozhodol.Potom sa hovorca ministerstva vyjadri ze "„V súčasnosti nepoznáme dôvod, pre ktorý by nemal byť úsek spoplatnený." Tych dovodov je tu az az, staci si pred rozhodnutim vypocut argumenty...most apollo
jeho napojenim na semaforovu krizovatku je absolutne nevhodny na ten naval ludi pretoze hned ta prva krizovatka nei je schpna zastupit pristavny most pri jeho kolapse. Je to vidiet ked sa na Pristavnom moste staen havaria a ludia s achcu natlacit na most Apollo. Hned je upchaty aj ten.Most je v poriadku ale to smerovanie dopravy nie je vhodne riesene, este keby bol dokonceny usek popod Mileticku do Ruzinova a Ruzinovska napojena na Vajnorsku, mal by ten most pri vhodnom rieseni svetelnej signalizacie uspech, takto je to len taka uboha nahrada pristavneho mosta....
LOL ty o com tocis? Lokalni dedincania obmedzuju tranzit? :D S chuti som sa zasmial... Ten usek ktory spoplatnili nieje vytazeny ani z polovice. Radsej treba vyhnat tychto ludi z poloprazdneho obchvatu a nahnat ich cez mesto, ktore je uz aj bez toho preplnene a doprava kolabuje. Niesi ty nahodou priamo z ministerstva?V niecom ma pravdu
Mesto Nitra nech si problemy s dopravou vo svojich uliciach riesi predovsetkym za svoje peniaze a az potom za statne a prijmy z tranzitnej dopravy. Maju 'uzasnu' mhd - spoj raz za hodinu, na kazdej zastavke stoji 5 minut lebo listky predava vodic a listok stoji 60 centov...
Ale ved pise ciste sprostosti. Kazde vacsie aj mensie mesto ma svoj obchvat, ak nema tak je zamerom ho dobudovat aby sa aspom trochu odlahcila doprava v meste.To ze Rka nieje typicky obchvat Nitry, lebo vedie tesne mimo NR este neznamena ze nemoze plnit ulohu mestskeho obchvatu. To uz je len aka logika aby Nitra nemala bezplatny obchvat a aby vsetci lokalni cestovali rovno cez centrum mesta? To je jednoducho sprostost a typicke uradnicke rozhodnutie bez zvazenia okolnosti. A este raz, tranzitna doprava nieje nijako obmedzovana, ani stat nic neziska tym ze tento usek spoplatnil, lebo lokalni si tu dialnicnu znamku jednoducho nekupia. Okrem toho stat a mesto by malo tahat za jeden povraz pri rieseni cestnej situacie.Nie ako sa to ty snazis tvrdit... A to ze MHD je v NR totalne nevyhovujuca, ze cesty su rozbite viac ako v inych mestach atd atd je sice fakt, ale to je na uplne inu debatu a je zbytocne to tu rozoberat.Nevieš o čom píšeš
Pred Apollom sú pravidelne v špičke kolóny. Z BA na svetlách, z PE v zúžení na jeden pruh. Keby všetci Petržalčania pužívali Apollo, tak by sa tam stálo 24 hod denne.v tom pripade ano
no ale o tom to je. bud je to vnutromestsky obchvat, alebo je to dialnica. a v tom prvom pripade si to ma financovat mesto aj so vsetkym co ko tomu patri a nie nechat si robit full service od inej firmy, ktora znasa len naklady bez toho, aby z tej cesty nieco mala. ked je to dialnica, tak nech je to platene a kto nechce cakat v zapche, nech sadne na bus (za predpokladu, ze niekedy budu funkcne bus pruhy v kritickych miestach, co je ale obmedzene len politickou volou) alebo nech si priplati za pouzivanie dialnice (ktora by mala byt v tom pripade prazdnejsia). alebo ked je to vnutromestsky obchvat sluziaci mestu, tak nech si to financuje mesto a znasa vsetky naklady....
jednoznacny suhlas......
Ale ved to nikde nieje napisane ze "za tabulou" nemoze byt dialnica bezplatna.Prikladov je viac. To ze Rka nieje typicky obchvat Nitry, lebo vedie tesne mimo NR este neznamena ze nemoze plnit ulohu mestskeho obchvatu. Tymto vlastne Nitra nema bezplatny obchvat co je absurdne... Rozhodnutia z poza uradnickeho stola len na zaklade toho ci nieco je pred alebo az za tabulou bez zvazenia okolnosti je proste chore a skodlive...Ministerstvo názor mesta nezaujíma ...
Ešte to tak! Hádam tu nie je ministerstvo pre občanov ... ešte to by tak chýbalo ...Google maps
ako som sa pozrel na tu prilozenu google maps mapku nitry, tak ten usek o ktorom je pisany clanok nie je ani nakresleny ako dialnica, ale ako obycajna cesta :D tak nech nitrania, daju cedulu, ze nitra na zaciatok a koniec cesty a hned to bude intravilan :D a maju po probleme.keby
intravilan a extravilan zalezali len od toho ako si posunu tabule,dockal by si sa kadecoho. Posunutie tabulez toho intravilan neurobi.mňa by zaujímalo
ako to tam chcú vôbec žandári kontrolovať. To odstavia jeden pruh a budú kontrolovať každé vozidlo rad radom? veď ten úsek nie je pomaly ani tak dlhý aby tam bol vôbec priestor na vykonanie kontrol