Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nové privádzače Nitru s rýchlostnou cestou nespoja (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

„Je zarážajúce, že mesto Nitra nebude mať štandardné štvorpruhové privádzače na rýchlostnú cestu R1,“ to nie je zarážajúce, to je ***** 1. triedy!
 

 

Je to zarážajúce. Žilinské letisko je napojené na D1 dobre že nie 6- prúdovkou :-)
 

 

Zilinske letisko je napojene na D3 a to uplne standardnou dvojpruhovou cestou I. triedy, rovnako ako letisko Bratislavske, Kosicke alebo Popradske. Kedze letisko v Nitre ma iba travnatu drahu, povolujucu maximalnu vzletovu hmotnost 5600kg, myslim si ze bavit sa o potrebe napojenia tohto letiska na R1 je uplne bezpredmetne :)
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 

 

Citat priamo zo stranky letiska airportnitra.sk:

Letisko má nadmorskú výšku 135 m, k dispozícií má trávnatú vzletovú a pristávaciu dráhu orientovanú v smere 150/330 stupňov. Dráha je dlhá cca. 1200 m a je uspôsobená pre prevádzku lietadiel do maximálnej vzletovej hmotnosti až 5600 kg.

na stranke http://www.aeroslovakia.sk/nit... je chart daneho letiska, sice nie Jeppesen ale predsa velmi slusny podklad a opat sa v nom hovori o travnatom povrchu oboch drah.

Na stranke http://www.cross-country-soari... je charakteristika aj chart letiska a zase je rec o travnatom povrchu.

No a na stranke http://fotografovanie.info/fot... je pomerne umelecka fotka predmetnej drahy.

Ergo, v Nitre skutocne su dve VPD s travnatym povrchom, orientovane 15/33.

Zaverom len dodam, aby si nepisal bludy ked nevies.
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 
Hodnoť

 

Nemali by ju pripajat vobec - to mesto tam len zdrzuje kazdeho :)))
 

 

Presne tak. Je to iba dialnica ktora ide nahodou okolo Nitry. Nechapem preco to volaju obchvat... Ak niekto caka ze to odlahci dopravu v Nitre tak je to len preto ze nepouziva mozok. To je v tomto hluchonemom meste ostatne celkom caste.
 

Posledne som dostal pokutu, že som išiel

64 km/h. Namiesto toho, aby som dostal odškodné, že mi to sprosté mesto postavili do cesty :( A nemtavý policajt, ktorý mi ani nedokázal dať znamenia, aby som zastal - lebo som sa neho díval, keďže som vedel, že asi nejdem 50-kou - sa ma vybral prenasledovať s majákmi, ako keby som vylúpil aspoň banku. Namiesto aby ma tou dierou bez úhony previedol ... V Bratislave už aj tak bude treba znížiť maximálnu povolenú rýchlosť na 10 km/h, lebo inak na tých výmoľoch a psychopaticky nainštalovaných kanálových poklopoch hrozí odtrhnutie nápravy :( Za Novotného síce boli rovnako otrasné cesty, ale opitosť za volantom aspoň bola poľahčujúcou okolnosťou.
 
Hodnoť

Už im nestačí ani obcvat...

a namiesto dojpruhových privádzačov chcú ešte štvorpruhové. Zaujímavé je, že ich nepotrebovali pri kreovaní projektu súdruhom Vážnym.
 

 

Aha, pán sa riadi tým slovenským "ak zdochla koza mne, nech zdochne aj susedovi"...
 

 

R1 sa v tomto useku bude otvarat o zhruba dva mesiace. Ked chcelo mesto privadzace, tak sa malo zobudit v case pripravy projektovej dokumentacie, pred cca 5 rokmi. V tomto case sa este projekt dal ovplyvnit. Dnes je uz po vsetkom. Nitranom nezavidim lebo budu radi ak tie privadzace zacnu stavat o pat rokov, tak to bude takmer zazrak.
 

Najviac rečí majú najmenej informovaní..

Selenecký privádzač bol dávno-dávno riadne naprojektovaný, schválený, pôda vykúpená/vyvlastnená a nič nebránilo jeho realizácii.
http://www.ndsas.sk/rychlostne...
Príprava stavby zastavená MDVRR SR.
Citát zo Správy o plnení programu prípravy a výstavby diaľnic a rýchlostných ciest na roky 2007 - 2010:
"R1 Nitra – privádzač Selenec
Dokumentácia pre stavebné povolenie a dokumentácia stavebného zámeru bola dodaná dňa 21.9.2009. Územné rozhodnutie nadobudlo právoplatnosť dňa 5.1.2010. Výstavbu privádzača s dĺžkou 2,0 km nebolo možné začať v roku 2010 z dôvodu neukončenej prípravy stavby. Nový termín začatia výstavby bude určený programom na roky 2011 – 2014. Zdroj financovania: ŠR."

Nitrania boli bohapusto oklamaní.
 

 

Ked nic nebranilo jeho realizacii, preco este nestoji? Cely projekt je uspaty uz vyse rok a pol. Co robilo mesto pocas tohto casu? Ake rokovania s NDS vyvolali? S akym vysledkom? Lahke je zacat kritizovat 2 mesiace pred odovzdanim vlastnej R1, ze tam chyba privadzac. Lenze tento problem nie je novy a vsetci Nitrania si toto mohli lahko overit kedykolvek v minulosti. Teraz je uz neskoro a uprimne privadzace nestavane subezne s D alebo R na Slovensku nikdy neboli prioritou.
 

v povodnej dokumentacii sa s nimi ratalo

to len figliar vsetko zrusil
 

klames

preco takto bohapusto klames ?
.
privadzac selenec je sice v plane SSC uz asi 10 rokov, ale neboli na neho peniaze a este minula vlada zmenila projekty a je viac menej odsudeny do stratena, kedze sa aj krizovatka s nim postavi UPLNE inak ako sa mala .. cim vlastne je nemozne tento privadzac efektivne bez dalsej extra namahy postavit ...
.
na prelozku I/64 su neni ani DSP ..
 

 

Položme si otázku, či tu niekto náhodou neklamal obyvateľov Nitry a tí teraz tvrdia len to, čo sa im do uší dostalo.
 
Hodnoť

Akoze zarazajuce?

Je to nahodou velmi slovenske.
Separatna vystavba novych privadzacov zabezpeci svajciarsky dochodok zopar papalasom.
 
Hodnoť

zarazajuce to vonkoncom nie je

toto je presne slovensky styl prace. Postavit tu a teraz, ved o pol roka to zasa prebudujeme. Ked si odmyslim klasicke tunelovanie, ze za kazdu prerabku potom niekto skasne peniaze je to len nasa obycajna hlupost a kratkozrakost.

Dokaz namiesto slubov: privadzac nebude ani k Agrokomplexu. Pritom prave Agrac sposobuje dopravny kolaps v meste.
Perlicka na zaver: cisto novy most cez rieku Nitra - takmer rok boli schrankove noviny plne titulkov, ako sa stavba predlzuje, ale ze aky uzasny budeme mat novy most, aj s osvetlenim. Tyzden po otvoreni palcove titulky hovoria, ze doprava cezen je problematicka. Staci sa raz previest a kazdemu je jasne, kde udelali soudruzi ze Slovenska ZASA chybu...

takze tak... Nitra je v tomto priam ukazkovy debakel.
 

Projektant a ostatni hlupaci

Trochu naprsalo a ta uzasna podlaha pre pesich na moste sa im nejako samovolne likviduje. O chvilu im tam ostanu uz len sroby. Potom sa da zarobit opat vyvolenym.
 

1 2 3 > >>

Už ste čítali?