Utorok, 18. september, 2018 | Meniny má Eugénia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

V autobuse spadlo päť ľudí, zranili sa (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

"Ak stojíte - držte sa!"

Takýto nápis bol kedysi v každom autobuse vylepený aspoň na troch - štyroch miestach.
Dnes sú autobusy zvonku aj zvnútra oblepené hlúpymi reklamami, plagátmi, letákmi.
Pravda je aj taká, že ako a čím sa majú v autobusoch držať stojaci a stojace, ktorí len šúchajú po smartfónoch, tabletoch a nevnímajú život vôkol seba?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a ja som zase videl, ako stará pani letela 1m a zastavilo ju len plexisklo, keď akčný šofér trolejbusu odštartoval zo zástavky.
Go, figure...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zazil som to aj v BA, ikarus nedobrzdil a potlacil jedneho stareho zigulaka, ktory nedal prednost z bocnej ulice, do srotu, dedek za volantom to rozdychal. Popadali tam vtedy vsetci, aj sediaci ludia. Jedna pani sa prebehla uplne odzadu az do soferovej kabiny a za nou sa kotulali zemiaky.
Vsetci sa podvihali, oprasili, posuchali si bolave miesta a sli dalej.. Nikto nevolal sanitky a nikto o takej blbosti nepisal clanok..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To fakt sa pisu clanky aj o takychto udalostiach? Hojcusova uz nema o com pisat?

V Bratislave sa bez drzania ani neda cestovat MHD tam jazdia sialene.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

suhas bratislavska mhd je v tomto určite top3 na svete (od zadu), ale do velkej miery zato moze situovanie zastavok, ktore su na znamenie, start-stop system vytvara len chaos a meškania resp zle odhadnutelne prijazdy takže to potom dobiehaju na každej oranžovej...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Moze za to aj to, ze podaktori vodici si system zastavok na znamenie vysvetluju sposobom "predlzim si o 5 minut pauzu a potom vyrazim na trat ako Schumacher aby som stihol na konecnu dorazit vcas".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

jasné, je to možné, nepoznám presné procesy, čo je horšie nepozná ich zrejme ani DPMB. Polovica kindermanagementu tam totiž MHD v živote nešla, stačí byť synátor človeka v SMER-SD alebo člen inej hávedi s priamim napojením na finančný pupok...

ale. čo si slovač volí to má. bohužial 50% slovakom suvislosti nedochadzaju, nie že by tieto vysterlky DPMB nevideli, ale nespoja si, prečo asi sú....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A predvidavosť vodič autobusa MHD bola kde? On musel tých chodcov ešte vidieť prv, keď z vysokej pozície má perfektný prehľad o čom, co sa deje pred ním.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Lenze v poslednom case su na linkach mhd nejaky novi soferi, pretoze nevedia poriadne jazdit...prudko brzdia, prudko sa rozbehuju...uz to nie je ako za starych vyjazdenych vodicov...teraz ma clovek problem v autobuse nespadnut...To su asi soferi s ukrajini....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Olovená noha:

raz prudko plyn, vzápätí prudko brzda - vodiči v Bratislave to robia často, nemajú trpezlivosť jazdiť opatrne. Asi tu nikomu na tom nezáleží, ak takouto jazdou stúpne spotreba paliva možno mnohonásobne.

Patrí k tomu nedodržanie potrebnej vzdialenosti od vozidla pred ním a tak to dopadne. Zrejme sú vystresovaní, prestávky medzi jednotlivými jazdami a službami možno veľmi krátke. Kde sú odbory?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nerozumiem

Ako moze niekomu chodec "prebehnut cez priechod pre chodcov" ? Nie je nahodou priechod pre chodcov prave na to urceny a nema nahodou vodic ist takou rychlostou, aby mohol pred priechodom vzdy bezpecne zastavit?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

VTIP ROKA

"lebo, ak je to možné, aby sedeli"

zvlast v case spicky v natrepanej prepchatej kratkej dvojke totalne preplnenej pubertalnymi adolescentami - ano tam treba sediet ... TAM CLOVEK NEMOZE PRISTUPIT, LEBO SA TAM NEZMESTI !!!
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?