Piatok, 20. september, 2019 | Meniny má Ľuboslav(a)

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Posledný úsek obchvatu Dražoviec uviedli do predčasného užívania (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Sme je už zaplatene celé na propagáciu??

Toto vypadá ako chvála na to, že jak je to pekne hotové. Len s tým ze na konci nejaký "idijot" vymyslel napojenie v 30tke rýchlosti. To co za klobaskoveho inžiniera toto navrhoval? Ten superman musel základnu vystudovat externe a ostatne už len klobaskami a kacicami... A ta dvojprudovka na pár metrov je úplne excelentne dielo. To už ste pani novinári až takto klesli, že nie ste schopni ani len poukázať na toto extravagantné napojenie??? Ved toto je nonsens co tam urobili!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To na konci je provizorne napojenie. Hrozilo,že čosi podobné by bolo aj definitivne,avšak bolo to zvrátené a bude obchvat pokračovať tzv.Šindolkou. Musí byť však vybavené stavebné povolenie na pokračovanie, čo je na dlhé lakte....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:)))

A keď nebude vybavené tak to bude nastalo. Skvelý projekt. Bravo. Uvidíme jak sa podarí vybaviť, tak to urobíme :)))))) Pan projektant je iná kapacita...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Najmudrejsi dopravny inzinier sa predviedol. Takto polepit novu cestu so starou to hocijaky idiot nedokaze. Zbytocne smeruju tranzitnu dopravu od Topolcian do Nitry..A preco vlastne zrusili povodnu krasnu cestu medzi Drazovcami a Cakajovcami? Nova cesta je 2x dlhsia a po celej dlzke plna ciara ktora nema ziadne opodstatnenie... to fakt musime v Nitre cakat kym dopravny inzinier aj s veducim dopravy neumru? To ich nik nedokaze vyhodit?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Veď múdre hlavy

A tých kruhových objazdov je tam, ako keby ten kreten hral piškvorky. Stačí pohľad zhora... Len krížiky chýbajú...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mne to pripomína skôr "Človeče nehnevaj sa".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Je tu vybudovaný obchvat Dražoviec,to by si sa chcel vrátiť smerom od Nitry za Drážovce a pokračovať krasnou cestou do Čakajoviec?
Je tu vela kruhačov lebo je tam Jaguar a je to jemu prisposobené....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak ale tu staru cestu mohli nechat pripojenu. Predsalen pred nedavnom ju opravili a teraz je slepa. Uplne v pohode sa mohla dalej napajat ako bocna. V pripade nejakej nehody to mohla byt alternativa, ktora by nic nestala, lebo tam uz bola.
Co sa tyka toho nadjazdu, tiez mi je zahadou, preco cesta I64 iduca rovno ide vlastne do JLR, avsak ked chcem ist po 64ke, musim z nej vlastne zliezt dole a znovu na nu vyjst. Uz ked obchvat, malo to byt plynule. Do fabriky ide tolko ciest, ze jeden zjazd nayvse by nikomu neublizil.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Stará cesta slepá je vzuživana majitelmi okolitých pozemkov pre prístup na ne.Ako alternatíva pri nehode može služiť množstvo ciest ako píšeš dole,ktoré tam sú.Všetko sa to budovalo s ohladom na Jaguar,preto asi aj to čo píšeš v druhom odseku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No veď ja viem, ako to mysleli. Ale má to logiku? Keď 64 ide do fabriky de facto, ale na papieri ide ďalej?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

na celej 64 sú desiatky kruháčov, prečo ti vadí práve tento veľký čo je pod novým nadjazdom?
to, že nie si na hlavnej ale vedlajšej pocítiš len ked sa budeš z tohto kruhača pripajať na nadjazdovu cestu smerom do nitry, kedze je tam pripajaci pruh, tak to ani nepocitiš.
Problemom stale zostava, ze nadjazd sa napaja na uzučku cestičku pri šindolke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie že mi vadí kruháč, mne nedáva logiku, ze musím zistiť z cesty prvej triedy na ten kruháč, aby som sa na tú istú cestu mohol vrátiť, teda pokračovať po 64tke. Pričom cesta 64 smeruje de facto do fabriky. Rvno do JLR a keď chcem na nej zostať a pokračovať ďalej, musím z nej najskôr zísť. Toto platí smerom od Nitry.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pišem, že kruhač je bežna vec na cestach 1. triedy. A ak ideš od Nitry nemusiš davať prednosť. Iba zideš dolu pod nadjazd na kruhač a vyjdeš z neho do obchvatu Dražoviec a tam pokračuje I/64. Jedinu prednosť davaš ak vychadzaš z toho velkeho kruhaču a napajaš sa na nadjazdovu cestu smerom do Nitry.
Nadjazd do JLR urobili priamo preto, aby sa nemuseli kamiony krutiť na kruhači - čo ma asi logiku.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?